tisdag 23 mars 2010

Sjuka prinsar och snygga filmer!

Idag har jag vabbat med prinsen. Han har inte orkat så mycket, vill helst att jag sitter hos honom i soffan när han tittar på film. Aristocats är hans favoritfilm för tillfället, så den har rullat två gånger här idag. Jag såg också på film, It's Complicated som lades till listan "Snyggfilmer". Nancy Meyers har regisserat den och två filmer till som finns på min lista: The Holiday och Somethings Gotta Give. Alltså kolla in köken och den lilla stugan, som gjort för lilla mig :-)

Kate Winslets lilla Cottage i The Holiday.


Meryl Streeps kök i It's Complicated


Det underbara köket i Diane Keatons kök i filmen Somethings Gotta Give.


1 kommentar:

  1. VIlken fin blogg! Åh, den där lilla stugan gav mig en riktig myskänsla när jag såg filmen för första gången! Underbar! Ha en fortsatt bra dag! kram

    SvaraRadera