onsdag 7 april 2010

Fortsatt sjukstuga

Ja, det tar liksom aldrig slut med sjuka barn här hemma...Rakel ligger i feber och vi hoppas hon slipper halsfluss denna gång! Det blev en dag i tv-soffan för henne idag, vi tittade på film tillsammans, 27 dresses.

Noa fick faktiskt gå till förskolan en sväng, stackarn är helt utsvulten på lek med kompisarna.

Rut var ute och cyklade lääänge på sin nya fina blå cykel. Det tog emot att ropa in henne, jag minns hur härligt det var att få cykla när all snö äntligen var borta :-).

Dan är i Stockholm hela veckan och vi saknar honom allihop. Jag känner mig lite extra svulten på vuxet sällskap när jag inte har jobbat.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att sjukstugan snart är ett minneblott!

    Ha en mysig lördags kväll!
    Just nu här hemma står det en äpplekaka i ugnen, gissa om det kommer bli succe?
    Kramelikram Camilla

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag oxå!
    Äppelkaka brukar ju vara lika med succé :-)

    SvaraRadera