söndag 4 juli 2010

Kalas!

Noa fyllde tre år för en vecka sedan och Dan fyller 35 nästa vecka. Igår firade vi killarna. Fantastiskt väder hade vi (även om en helt oväntad regnskur jagade in oss precis när det var dags för mat...) och avslutades med musikquiz i sommarnatten. Tack Spotify :-)

Mina killar!

Jag gjorde en buffé som bestod av: Senapsmarinerad kyckling, Citron och honungsmarinerad fläskfilé, Risonisallad, potatis och getostpizza, baconlindade dadlar, tomat och bönsalllad, Franskt lantbröd, brie och lite cornichons och syltlök. Faktiskt mycket uppskattat av gästerna!

Noa hade bestämt att det var en Terrytårta han skulle ha och inget annat, så det blev för mig att fixa det! Jag hittade tårtbilder på tradera med Terry (tröskan från Cars) på och tårtan blev faktiskt över förväntan!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Tack för din fina hälsning! Kul att du gillade reportaget. Hälsa Dan, den lyckosten som har ledigt.
    //Caroline

    SvaraRadera
  2. Men gud vilken tårta!!!! Och ett varmt tack för dina fina ord hos mig, de hjälper och gör skillnad, tack!!

    SvaraRadera