lördag 25 december 2010

Julpyntat

I verandan hänger alla fina julkort från familj och vänner. Min lilla tomteorkester står på brickbordet. Zinkhusen från Walter & co är så stämningsfulla. God Jul broderat på kudde från Serholt.


Den röda/vita ullfilten från Klippan kommer fram till jul, likaså god jul kudden från Serholt. I granen hänger kulor i rött och silver.

Min nya fina kudde från Svenskt Tenn får vara i en av Laminofotöljerna så länge. I fönstret lyser Julius-staken och den fina krubban kommer från Village. Ängeln på skåpet är ny för i år. Äntligen har jag en egen, jag har köpt den i present flera gånger men aldrig till mig själv...Nu fick jag en i julklapp av mamma och pappa :-)

6 kommentarer:

  1. Gratulerar till den fina julklappen då:) Hos mig blev det ingen, antar att tomten tycker jag kan köpa mig en själv hi hi;)

    God fortsättning, kram M

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar en god fortsättning hoppas att julen varit fin.

    SvaraRadera
  3. God fortsättning Ica! Ni har det otroligt snyggt hemma, jag är helt stum!
    Hälsa familjen. Kram Matilda

    SvaraRadera
  4. Matilda: Tack så mycket! Vad snäll Du är! Familjen är hälsad till ;-) Hoppas allt är bra med Dig och att du får en toppenbra start i Sthlm.
    Kram Ica

    SvaraRadera
  5. Re; u r so welcome :)
    Ha en bra dag.
    kram, kram

    SvaraRadera