måndag 20 september 2010

Cherry on Top Award

Så glad jag blev när Camilla skickade denna award till mig! Tack söta du!

"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till fem andra bloggar"

3 saker som ligger mig varmt om hjärtat:

Familjen: Min man och mina barn! Jag är lycklig över att få dela livet med mitt livs kärlek. Tillsammans har vi fått TRE fantastiska barn. Att få barn är inget att ta för givet, det vet vi, och lyckan att få dessa tre är stor! Jag har också världens bästa mamma och pappa och svärföräldrar. Min bror m. fru och deras son betyder också mycket!

Vännerna: Att ha vänner är så värdefullt! Jag har vänner som har hängt med från barnsben, vissa har kommit till sedan jag fick barn och andra däremellan. Gemensamt för alla är att det är goa', fina människor som jag är stolt över att få kalla mina vänner. De berikar mitt liv!

Arbetet: Nej! Jag är ingen karriärsmänniska. Jag strävar inte efter något bättre, finare. Däremot är det viktigt för mig att kunna göra skillnad, att få utvecklas både professionellt och som människa i mitt yrkesliv. Jag jobbar som förskollärare på en enskild förskola. Ingen dag är den andra lik och jag möter underbara barn och deras fantastiska föräldrar varje dag. Mina kollegor är de BÄSTA och jag är stolt och tacksam över att få vara en del av allt det!

Så var det bilderna då:

Rut Vega Ulrica, Dan Sven Noa och Rakel Greta Ulrica. Juvelerna i kronan.

Kärleken förde oss samman av Ulf Lundell var en av solosångerna på vårt bröllop.

Jag skickar denna award vidare till:

5 kommentarer:

  1. Åh, torkar tårarna ur ögonvrån så fint!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Håller med dig dom tre är dom viktigaste punkterna i ens liv, du skriver det så bra. Vilken underbara mirakel du har, otroligt fina

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket! Vilka rara barn ni verkar ha! Jag kallades för ICA i min ungdom och jag jobbar också på förskola! :-)Visst är det ett underbart jobb, slitigt ibland, men man får SÅ mycket tillbaka i det yrket!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bukett bild.. är den från er bröllop?

    SvaraRadera
  5. Tack allihop :-)
    Annapanna: Ja, det är min brudbukett på bilden. Roligt att du tycker om den!
    /Kramis Ica

    SvaraRadera