fredag 25 februari 2011

Drömmer mig bort

Ok. Lite självömkan är väl tillåtet då och då? Ryggskott är inte kul. Trodde i min enfald att det är sånt andra får och inte jag ;-) Nåja, jag överlever. Men lite synd är det om mig... Så då drömmer jag mig väl bort ett slag.
Det tog ett tag men till slut bestämde vi oss för vart vi styr kosan i höst. Kreta. Det var längesedan vi var i Grekland och det är på tiden att barnen får uppleva nåt annat än Gran Canaria ;-)
Det blir med Ving. Igen.
Hotellet verkar lovande för en designknarkare som jag :-)

Eames Plastic Chair och AJ lampor...kan det vara så bra?

En bild säger mer än tusen ord...
Bilder från: Ving.se

3 kommentarer:

  1. Tack for din fina kommentar!
    Oh, vad harligt! Vi var i Grekland i somras och barnen alskade det! Helt underbart! Eftersom min pappa ar grek sa har jag varit dar mycket, me det var barnen och mannens forsta gang... Langtar tillbaka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart mår bättre vännen min...
    Ni kommer att få en underbar resa, ser ju VÄLDIGT lovande ut som sagt :D

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut! Alltid skönt att komma iväg på resa! Här är det nedräkning, vi åker om 23 dagar!
    Hoppas på bättring i ryggen din!
    /Veronica

    SvaraRadera