måndag 18 april 2011

Blomster

Äntligen har jag fått tummen ur. Jag har planterat i krukorna vid våra entréer. Idag var nog den mest fantastiska vårdagen hittills. 23 grader visade termometern. Underbart.

På kökstrappan planterade jag de här söta minipenséerna i en jättesöt korg i plast som jag köpte på ICA. Jag tyckte Rakels stövlar (som jag lätt snor så fort jag får tillfälle, en fördel när dottern har samma skostorlek som jag) var så fina bredvid.

På framsidan blev det lite färg, ljusblåvioletta penséer, cerise Bellis och mini Tête à tête. I lyktan hamnade en pensée, jag härmade det här (kolla in den bloggen, så trevlig!).

1 kommentar:

  1. Oj!!! Jösses hur mycket tid har du haft, nu har du uppdaterat bloggen mer på en dag än det senaste halvåret ;)
    Så himla fint du gjort det, precis som vanligt!!

    Ha skönaste påsken!!!
    KRAM!!!!

    SvaraRadera