lördag 30 april 2011

Bröllop

Vi var på bröllop igår. Eller nja. Kanske inte just PÅ bröllop. Men vi tittade på Tv iallafall. Duger gott det med. Jag och Rakel spelade in det och sedan blev det racerstädning och en snabb runda för mig medan Rakel fixade iordning snittar och bubbel (cider alltså). Det var ju bröllop ju. Toppen att ha spelat in det också för då kunde vi spola förbi det ganska högtidligt tråkiga ;-) Visst var Kate vacker. Men håret och buketten blev jag lite "besviken" på... Victoria och Daniels bröllop smällde nog tio gånger högre på vår topplista. Men mysigt hade vi.

Titta så fint Rakel fixade brickan för vårt bröllopsmys!

Prinsen med sin prinsessa. Mycket vacker klänning.
Bilden har jag hittat via Google

1 kommentar:

  1. så fint ni firade :) jag missade att titta, men de såg fina ut på bild i alla fall!

    SvaraRadera