torsdag 5 maj 2011

A&F

Sitter uppkrypt i soffan med en kopp te och snart skall jag se på en film. Dan är i Sthlm den här veckan, och då är det extra skönt att få en stund för sig själv när barnen somnat. Kollar in Abercrombie & Fitch´s hemsida då och då. Älskar deras kläder. Helt min stil. Ok. Shortsen och kjolarna är väl liiite för korta för mig nu men annars är det verkligen kläder som är tidlösa, casual och bekväma. När Dan var i USA för några år sedan köpte han en del kläder till mig. Man kan även beställa från deras webbshop. De skickar till Sverige. Å nu är ju dollarn låg, så kanske....


Detta skulle jag nog kunna "bo" i när man har sådana där härliga slappardagar på sommaren. Å A&F's logga går nog hem hos min horntokige son :-)



Två ord: Me Like.

(collage gjort av mig med bilder från A&F's hemsida)

2 kommentarer:

  1. Jag haller helt med dig! Deras klader ar underbara! Brukar susa in i affaren oftare an jag borde... ligger en bara nagra minuter fran mitt hus... Farligt... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Man kanske kan skicka bud med snälla grannen som åker till London snart och som sett att dom har en butik där :D :D

    SvaraRadera