lördag 12 maj 2012

Ballerinor och gåbortpresenter

Den här helgen går i dansens tecken. Rakel och Rut dansar båda två balett och sedan dansar Rakel Street & Hip Hop och Rut dansar Showdance. De älskar det och idag är det terminsavslutning med två stora shower på Stadsteatern. De senaste veckorna har det varit många repetiotioner och fredagen innebar generalrepetition. Vi ser med spänning fram mot kvällens föreställning.


 Mina vackra ballerinor innan första föreställningen.

Förra helgen var jag och Dan i Sthlm. Vi såg bla Ljust och Fräscht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Vi blev inte besvikna. Riktigt bra. Naturligtvis innehöll vår lilla tripp även shopping och god mat. Nya löparskor till mig inköptes. Det innebar även min första tur på löpband... Jag överlevde. 

Man MÅSTE ju också besöka Svenskt Tenn när man är i hufvudstaden. Då passade vi på att fylla på gåbortpresentförrådet.


Vilka vackra inslagningar. Så enkelt. Så vackert.

1 kommentar:

  1. Nu har jag läst det här inlägget en massa gånger :-). Jättefina bilder på era prinsessor och väldigt fina paket! Men nu vill jag höra om er sommar. Kram!

    SvaraRadera