torsdag 26 april 2012

Go'musik, utmaningar och hårfunderingar

Just nu kan jag inte få nog av att lyssna på John Mayer, riktigt skön musik och bra texter. När texten är bra håller låten så mycket längre. Han finns därför på min Spotifylista som jag lyssnar på när jag springer. Ja. Springer. Det har varit lite trögt med löpningen i vår. Men nu måste jag få igång suget på allvar. Jag har anmält mig till Tjejmilen! Japp. Så är det. Jösses. EN MIL.
Tillsammans med fyra andra tjejer så skall det väl gå. Girlpower. Tjejer kan. Och Så Vidare...Nåja. Men med John, P!nk och Lady Gaga i lurarna så hör man ju inte hur mycket man flåsar iallafall ;)
Så var det håret. En historia för sig. Katastrof just nu. (i-landsproblem, men ändock.). Kanske har jag hittat stuket jag vill ha. Återstår bara att se om det är möjligt.



Sarah Jessica Parkers frisyr är ju så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar