tisdag 10 april 2012

What's up?

Ja, jösses. Länge sedan nu. Skall försöka ta tag i det här med bloggandet. Fick en liten puff avMimmi, så antagligen är det en eller två som kikar in här iaf ;)
Kan informera om att den där önskelistan kortades lite i julas. Så lite snäll har jag nog varit.
Muggen, Väskan och Teburken flyttade hem till mig bla.
Visst är det konstigt det där. Att man kan fästa sig så vid ting. Den där muggen, alltså. Den bara älskar jag. Kanske skulle den få en kompis oxå....
Nåväl om jag nu skall klara av det här med att uppdatera mer regelbundet så förbinder jag mig härmed att under veckan som kommer visa Rakels nya rum samt att skriva om min lilla utmaning under vår och sommar...


Mest för att inlägget inte skall vara bildlöst visar jag här den trädgårdsgrupp vi tänker köpa ( den gamla rasade bokstavligen samman ifjol). Torekov från Mio. Jättefin, tycker jag och borde smälta in fint med vårt hus från 1800-talet.



6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men tack du! Glad att du tittar in :)
      Lycka till med medborgarskapet! Kram

      Radera
  2. Härligt med en uppdatering! Det var verkligen på tiden. Du är värd att dricka te i den tjusigaste av muggar :-). Och tänk så härligt det blir att ta med den ut till de tjusiga trädgårdsmöblerna i sommar! Ser fram emot nästa uppdatering! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, te är ju en annan passion så ;) Jag ser fram mot att ta en kopp i ditt sällskap, borde gå att få till du!!
      Kramis
      P.S Nytt inlägg inom kort

      Radera
  3. Svar
    1. Tack fina du! Kul att du kikar in här!
      Kram

      Radera