torsdag 25 november 2010

Fynd

I dag sladdade jag in på Lindex när jag var "på stan" i ett annat ärende. Då spontanhandlade jag. Sker inte ofta. Men börjar bli lite vanligare...köpte nämligen helt oplanerat en väska när jag var i Stockholm härom helgen också. Dan kanske skulle börja oroa sig ;-) Jag har nämligen sjukt stor beslutsångest kombinerat med en konstig känsla av skuld när jag handlar något jag inte planerat (låter sjukt jag vet...tror jag ärvt det av min mor). Därmed inte sagt att jag är snål...köper hellre kvalitet än kvantitet.
Nåja, tillbaks till mitt fynd, eller rättare sagt, mina fynd. Plural alltså. Tjejerna har länge pratat om att de vill ha en sk lurvfleece. Jag har kikat omkring lite men jag vill inte köpa någon med luva eftersom de tycker det är så obekvämt under jackan, därför har utbudet varit lite mindre. Om jag har hittat någon så har inte storlek osv stämt riktigt. På Lindex hade de så idag fina lurvfleecejackor för endast 99 kr st, endast idag. Tyvärr fanns de inte i Rakels storlek, så jag köpte en till Rut och en till Noa. Jag får helt enkelt leta vidare efter en till Rakel.
Rut och Noa blev jättenöjda med sina och Rut har redan lagt fram sin för att ta på till skolan imorgon.

Ok, jag erkänner...jag ringde Dan innan jag betalade...sa ju det. Sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar