torsdag 11 november 2010

Städa Packa Jobba

Men städa då! Tänker jag hela tiden.
Men packa då! Tänker jag hela tiden.
Jobba snart! Tänker jag hela tiden.
Ibland är det lite intensivt. Men det går över. Det vet jag ju. Ändå är jag som handlingsförlamad. Saknar Dan som är i Sthlm hela veckan. Är trött efter låånga arbetsdagar då även barnen fått hänga med till jobbet (de har varit hur "duktiga" som helst) och en envis förkylning vill liksom inte ge med sig. Nu har jag en liten lucka mellan jobb och jobb och borde alltså utnyttja den för att städa ett hus som börjar bli en sanitär olägenhet och packa inför min tur till Stockholm imorgon och barnens vistelse hos mor och farföräldrar. Men vad gör jag? Inget. Bloggar...
Fast, tänk om jag hade haft denna vackra sopborste, då kanske det hade gått lättare att städa? Eller? ;-)

Kanske hamnar den på julklappslistan? För den som känner för det är den bara ett klick bort hos Ellis Corner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar