tisdag 30 augusti 2011

Resfeber

Nu är det nedräkning på allvar. Två dagar kvar. Tidigt på torsdag morgon lyfter planet från Landvetter mot Kreta :) Packning har pågått i några dagar här. Usch så svårt det är. Idag slutade jag tidigt och passade på att åka till frisören med Noa. När vi ändå var i "stan" så kikade jag in på Lindex och hittade faktiskt en bikini på REA! Tjejen i kassan var mäkta imponerad när jag hittat en komplett bikini i den storleken jag har på reastället. Jo jo. Ibland händer det ;)

Nyklippt gosse. Med blåbärssylt runt munnen och allt.


Dagens shopping: Nya numret av Femina (toppenmagasin som har lite av varje) åker ner i handbagaget. Bikinin köpte jag på Lindex plus lite hårspännen/snoddar som jag och tjejerna får slåss om. Veet känns rätt nödvändig ;) Solbrillorna får duga tills jag tycker att jag har råd med de där exklusiiiiiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar