fredag 22 oktober 2010

Ingen modeblogg...

men idag var det fotografering på jobbet. Till mitt jobb tar man inte på sig finstassen precis. Det är liksom ingen idé, efter en kvart, max, är man nersnorad eller så har man fått en tallrik fil över sig ;-). Det är nästan så man är avundsjuk på de där snygga mammorna som jobbar på kontor el likn som är lika snygga när dom hämtar barnen på eftermiddagen som de var när de lämnade på morgonen :-). Nåja, idag piffade jag lite iaf, snygga jeans och en top som inte är urtvättad åkte på. Fröken Ica tog tillochmed fram ögonskuggan...

Och när man tar en dagens så gör vi väl det på riktigt ;-) Det här hade jag på mig: Jeans: Bondelid, Skärp+Top+Armband: Lindex och ja, jag är så allvarlig som jag ser ut ;-)

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj har du den minen på jobbet kanske vi kan börja att ta chefen på allvar ;)

    SvaraRadera
  2. Jasså, det är det som behövs alltså, jag skall lägga det på minnet då... :-)

    SvaraRadera